Persevent: Farouk Systems

Afgelopen vrijdag mocht ik aanwezig zijn bij een bloggersevent voor Farouk Systems. Dit grote bedrijf is vooral bekend met de merken Biosilk en CHI. En ik mocht daar op bezoek met nog zo’n 30 andere bloggers! Het was al aardig druk toen ik daar aankwam.

DSC_3872Ook waren er schattige cupcakes en ik had een cupcake met een föhn gepakt. DSC_0921Na een kopje thee te hebben genuttigd mochten wij naar binnen en kregen wij heel veel informatie over het bedrijf. Er werd ons door de baas van Farouk Systems Nederland verteld dat Farouk Systems een is bedrijf die oorspronkelijk in Houston was opgericht. Farouk brak door met de nu wereldberoemde stijltangen van CHI en zijn ook bekend dankzij de silk therapy van Biosilk. Ook kwam Miss CHI, Nathalie den Dekker, aan het woord. Daarna mochten wij genieten van een leuke presentatie van Patrick Kalle, artistic director bij Farouk Systems. En als laatst kwam Hedwich Vigelandzoon, een beroemde kapper en haarstylist, aan het woord, die ons de nieuwste trends liet zien op het gebied van haar.  DSC_3881

Patrick Kalle en Hedwich Vigelandzoon druk aan het vertellen.

Toen was het alweer tijd voor lunch. De lunch was erg goed geregeld en er lagen veel lekkere dingen om van te genieten! En toen was er ook even tijd om foto’s te maken met Miss CHI. DSC_3892DSC_0919

Fototijd met John Beerens, Serena van Beautylab.nl, Elise, Miss CHI en Laura Louise! Na de lunch mochten wij de zaal weer in en kregen wij een papiertje mee waarmee producten op stonden van CHI en Biosilk. Maar voordat wij ook maar de kans kregen om te kijken wat voor producten erop stonden, kregen wij een privéconcertje van Glennis Grace, een van de ambassadeurs van Farouk Systems. En wat een dijk van een stem heeft zij zeg! DSC_0980Na weer een fotomomentje, kregen wij advies over ons haar. Op basis van het advies mocht je dan 3 producten meenemen voor in je goodiebag zodat deze getest konden worden! Wauw! Ik had dit niet verwacht en vond het natuurlijk helemaal geweldig! DSC_1008Haha, waarom kijk ik hier zo evil?!DSC_0999Even poseren!DSC_0945Met lieve Laura op de foto!DSC_1023En ook met John Beerens!

Na afloop kregen alle bloggers de goodiebag mee maar er zat nog meer in! Een stijltang van CHI! Iedereen was in zijn nopjes en ik was helemaal blij. Dit omdat ik nog geen stijltang in mijn bezit had en al best graag een stijltang van CHI wou halen. tweeeeIk mocht ook de White Truffle Foundation (doosje met spiegel) meenemen, aangezien deze open was gemaakt om te testen. Dit zijn de producten die ik nu bezit na een geweldige dag vol informatie en plezier. Ik durfde het eerst niet zo goed aan om producten van Farouk te kopen, maar na enkele dagen ben ik al helemaal verslaafd aan de stijltang en de Silk van Farouk. Mijn haar lijkt gelukkiger te worden en ik dus ook! Er komen snel reviews over deze producten.

Ik wil Farouk Systems en John Beerens met de rest van zijn team die dit mogelijk heeft kunnen maken van harte bedanken voor een mooie en leerzame persevent!

Foto’s door Laura Louise en mijzelf

5 thoughts on “Persevent: Farouk Systems

Geef een reactie

