Beverly Hills hand & body wash

In de John Beerensbox die ik laatst heb mogen ontvangen zaten weer een aantal heerlijke producten in, zoals de hand & body wash van Beverly Hills. Deze heb ik meteen naast de wasbak neergezet zodat wij allemaal weer schone handjes krijgen en vanaf die dag gebruik ik de hand & body wash trouw.

2013-03-27 17.10.18 HDRDaar staat ze dan!

Ik gebruik de hand & body wash alleen voor mijn handen. Ik vind het anders een gedoe om hem steeds naar de badkamer te brengen en dan weer naar de keuken. De geur die de zeep heeft is werkelijk waar heerlijk. Ik kon eerst echt niet plaatsen wat voor geur het was, de geur kwam mij wel bekend voor. Toen ik op de achterkant keek zag ik dat het de geur van lavendel was.

Na gebruik van de zeep zijn mijn handen lekker zacht en smooth en ze ruiken nog een lekker ook. Deze hand & body wash van Beverly Hills kan je vinden in de John Beerens beautywebshop. Hij kost €14,95voor 532ml  maar gaat ontzettend lang mee. Ik heb hem al zeker 2 maanden liggen in de keuken maar zie dat er nu pas een kwart uit is.

Geef een reactie

