Mijn nieuwe liefde #1

Ik ben snel verliefd. Soms val ik heel snel ‘in love’ en soms loopt dat heel geleidelijk. Maar verliefd ben ik aan het eind wel. En dat heb ik bij deze krultang.

De Remington Ci95 is geen nieuwe krultang, hij is al een tijdje in de markt. Ik had hem bijna een half jaar geleden gezien op een blog en sindsdien heb ik heel braaf gewacht totdat ik het geld had om hem te kopen en 2 maanden was het dan zover. Ik kon hem kopen! Dus heb ik dat gedaan. Ik kon niet wachten tot ik hem eindelijk kon gebruiken.2013-03-28 16.57.08 HDRDit is hem dan. Hij heeft geen klem maar een handschoen waarmee je de pluk mee vasthoudt. Het handschoentje kan gelukkig wel tegen wat hitte want de krultang wordt erg heet. 2013-03-28 16.57.58 HDR2013-03-28 16.57.32 HDRHet is een prachtig ding, maar werkt het ook? Ik heb hem meteen gebruikt en hij is echt heerlijk in gebruik. Het is even oefenen en uitzoeken hoe hij precies werkt maar als je het eenmaal onder de knie hebt gaat het erg ‘smooth’. Dit is het resultaat na even oefenen en veel geduld. 2013-03-28 15.03.37 HDRMooie bouncy krullen. Ik was er echt blij mee en ze bleven ontzettend goed zitten nadat ik er was haarspray in had gesprayd. En de volgende dag waren de krullen nog mooier.2013-03-29 13.16.22 HDRIk ben hier helemaal verliefd op mijn haar. Het zat echt ontzettend mooi terwijl ik wel gewoon met mijn haar los had geslapen. Even rustig een borstel erdoor heen en het zat weer in model.

Oftewel, ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe krultang. Het is een wonderproduct. Als ik mijn haar krulde met een stijltang bleef het natuurlijk nooit zo mooi zitten en ook niet zo lang. Als het goed is, is de krultang nog te koop via internet. Ik heb hem zelf bij de Kijkshop gehaald maar ik zie hem momenteel online staan als ‘niet leverbaar’ dus dat wordt even goed zoeken. Zelf heb ik er €29,99 voor betaald. Als je een goede krultang zoekt, kan ik de Remington Ci95 van harte aanbevelen!

2 thoughts on “Mijn nieuwe liefde #1

Geef een reactie

