Hot news: Nooit meer een bad hair day

Er was eens… een ongelukkige huisvrouw in Amerika! Huisje, boompje, beestje: alles mooi voor elkaar, maar toch was er die ene grote frustratie die iedere ochtend weer de kop opstak in de badkamer. Erin Balogh wist namelijk niet waar ze haar gloeiend hete föhn of stijl- en krultang moest laten. Daarom ontwikkelde ze de Hot Iron Holster.!cid_image001_png@01CE35E3

De Hot Iron Holster is een hittebestendige, siliconen zak voor het opbergen van uw krultang, stijltang en/of haardroger. Het product is gemaakt van 100% siliconen en bestaat uit twee delen: een ruime zak voor het opbergen van stylingapparaten en een speciale klep die zich vastgrijpt aan uw wastafel, aanrecht of ander oppervlak. Maak eerst het oppervlak waar je hem wil bevestigen schoon en droog voor maximale grip. Een slimme, veilige, eenvoudige en ruimtebesparende oplossing voor het opbergen van uw hete styling-tools en accessoires!

Handig! Ik had al in een eerder filmpje gezien dat een meisje een steun of holster gebruikte om haar krultang even opzij te zetten tussen het krullen door. steunMijn eigen ervaring is dat dit eigenlijk heel handig. Ik heb de Hot Iron Holster nog niet, maar toen ik mijn nieuwe krultang gebruikte (hier komt nog een nieuw artikel over) moest ik even allebei mijn handen gebruiken om mijn haar uit een klit te halen. Ik zette mijn krultang op het tafeltje die naast de wasbak stond, maar hij viel! En zoals je weet is zoiets eigenlijk bijna niet op te vangen als hij heet is. Dus mijn nieuwe krultang van 1 dag oud viel op de grond! Er is niks ergs gebeurd en de krultang is nog heel maar het was wel even schrikken. hot-iron-holsterDe Hot Iron Holster is verkrijgbaar in 4 mooie en frisse kleuren en zijn te koop in de beautywebshop van John Beerens. Voor €22,95 heb je er een. Misschien een beetje prijzig maar het is gegarandeerd veilig stijlen/krullen en je kan je krultang/stijltang veilig opbergen. Dit is zeker handig voor veelgebruikers.

Geef een reactie

