Doe mee en win nagellak, mascara en blush!

Doe nog snel mee met de winactie die vandaag eindigt om 12 uur ’s middags. Wat je kan winnen? 2013-03-27 11.28.30 HDR

Pupa Milano Nail art mania Bubbles: Ik heb dit setje in twee verschillende kleuren gekregen en ik had ze al getest met kerst. Helaas zijn de foto’s foetsie en heb ik er geen review over  kunnen maken. Maar ik kan je garanderen dat ze erg leuk zijn! Ideaal voor een leuk feestje. Kijk wel goed uit, als ze niet goed plakken aan de nagellak die erbij zit, kunnen ze over terechtkomen. (grond, eten, in mond etc. haha!)
Vani-T Creme blush: Ik had al een review over deze mooie blush geschreven en ik heb hem nog een keer binnen gekregen in de kleur Berry Parfait.
Pupa Vamp! mascara: Deze mooie mascara had ik ook al thuis liggen. Hij maakt je wimpers vol en lang en dit is momenteel mijn favoriete mascara!

Wat moet je doen om dit pakketje te winnen?
– Volg mij op Twitter
– Tweet het volgende: ‘ Ik maak kans op een mooi beautypakketje via https://claudiasblogdotcom.wordpress.com  @spacekippie ‘
– Laat hieronder in de comments weten dat je meedoet!
– En dit is geen must maar wel leuk: kijk even rond op de beautywebshop van John Beerens. Deze pracht producten worden hier allemaal verkocht!

De actie loopt tot vanmiddag 12 uur. De gelukkige zal ik daarna mailen!

One thought on “Doe mee en win nagellak, mascara en blush!

Geef een reactie

