John Beerens lover pakket op de mat!

Eigenlijk niet meer op de mat, maar wel in huis. Met weer prachtige producten van mooie merken. En een aantal producten die ik al heb, dus die ga ik in de winactie gooien! 2013-03-23 14.57.54Ik word altijd heel blij als ik de pakket weer ontvang en ik wil echt alles proberen! En later vandaag ga ik een winactie erin gooien, omdat mijn blog vandaag 1 jaar bestaat! Yay! De tijd gaat erg snel.2013-03-25 14.40.43Ook de magazine heb ik meegekregen en een mok! Erg leuk, nu heb ik mijn eigen mok voor thee of wat dan ook.

Geef een reactie

