Already blogging for 1 year

Mijn blog bestaat nu 1 jaar! En het is misschien niet zo lang vergeleken met andere blogs maar ik ben erg trots op mijzelf dat ik het al zo lang heb volgehouden, ondanks de drukke tijden die ik heb gehad en niet zoveel kon schrijven. Ik vond dit echt verschrikkelijk maar ik heb nu geaccepteerd dat je niet altijd kan bloggen en dat het niet geeft dat je niet elke dag een blogpost online zet. Nu voel ik mij ook veel beter en vind ik  het steeds leuker om te  bloggen.

Maar zoiets mag niet onopgemerkt blijven. Mijn blog is jarig en dat gaan wij vieren met een winactie. Ik ben eigenlijk stiekem niet zo van winacties omdat ik liever wil dat mensen mijn blog lezen omdat het leuk of nuttig is, niet omdat ik leuke dingen weggeef. Maar nu geef ik wel graag een pakketje weg! 2013-03-27 11.28.30 HDRPupa Milano Nail art mania Bubbles: Ik heb dit setje in twee verschillende kleuren gekregen en ik had ze al getest met kerst. Helaas zijn de foto’s foetsie en heb ik er geen review over  kunnen maken. Maar ik kan je garanderen dat ze erg leuk zijn! Ideaal voor een leuk feestje. Kijk wel goed uit, als ze niet goed plakken aan de nagellak die erbij zit, kunnen ze over terechtkomen. (grond, eten, in mond etc. haha!)
Vani-T Creme blush: Ik had al een review over deze mooie blush geschreven en ik heb hem nog een keer binnen gekregen in de kleur Berry Parfait.
Pupa Vamp! mascara: Deze mooie mascara had ik ook al thuis liggen. Hij maakt je wimpers vol en lang en dit is momenteel mijn favoriete mascara!

Wat moet je doen om dit pakketje te winnen?
– Volg mij op Twitter
– Tweet het volgende: ‘ Ik maak kans op een mooi beautypakketje via https://claudiasblogdotcom.wordpress.com  @spacekippie ‘
– Laat hieronder in de comments weten dat je meedoet!
– En dit is geen must maar wel leuk: kijk even rond op de beautywebshop van John Beerens. Deze pracht producten worden hier allemaal verkocht!

De actie loopt tot 1 april 2013 tot 12 uur ’s middags. De gelukkige zal ik daarna mailen! En nee, dit is geen 1 april grap haha!

3 thoughts on “Already blogging for 1 year

Geef een reactie

